Σχολιασμός αποτελεσμάτων περιόδου 01.01 - 30.06.06
H Eταιρία Ι ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ Ι ΛΑΠΠΑΣ Α.Ε. ανακοίνωσε τα οικονομικά
αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου της χρήσης 2006 σύμφωνα με τα Διεθνή
Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης.
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρίας σημείωσε στο πρώτο εξάμηνο του 2006
μείωση της τάξεως του 5,95% και ανήλθε σε 21,18 εκατ. ευρώ έναντι
22,52 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και
αποσβέσεων (EBITDA) της Εταιρίας ανήλθαν σε 5,08 εκατ. ευρώ έναντι
2,83 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση της
τάξεως του 79,17%.
Τα κέρδη προ φόρων για το α εξάμηνο του 2006 ανήλθαν σε 4,08 εκατ.
ευρώ, έναντι 1,98 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2005,
σημειώνοντας αύξηση 106,58%, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν
στο πρώτο εξάμηνο του 2006 σε 2,93 εκατ. ευρώ έναντι 1,92εκ. ευρώ την
αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 52,66%.
Σημαντικά ενισχυμένα είναι και τα αποτελέσματα σε επίπεδο Ομίλου. Ο
ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 23,43 εκ. ευρώ, έναντι 23,65
εκ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2005, σημειώνοντας μείωση 0,95%.
Τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA)
ανήλθαν στα 5,53 εκ. ευρώ, έναντι 2,99 εκ. ευρώ της αντίστοιχης
περιόδου, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 84,60%. Τα κέρδη προ φόρων
του Ομίλου για το Α εξάμηνο ανήλθαν σε 4,4 εκατ. ευρώ, έναντι 2,02
εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2005,αυξημένα κατά 118,28% τα δε
κέρδη μετά από φόρους και δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν στο πρώτο
εξάμηνο του 2006 σε 3,00 εκ. ευρώ, έναντι 1,96 εκ. ευρώ της
αντίστοιχης περιόδου του 2005, παρουσιάζοντας αύξηση52,57%.
Ο εμπορικός κλάδος του ομίλου ( καταστήματα Mothercare ) παρουσιάζει
αύξηση πωλήσεων κατά 21,28 % , 12,81 εκ το πρώτο εξάμηνο του 2006
έναντι 10,56 της αντιστοίχου περσινής περιόδου , και κέρδη προ φόρων
50,43% , 3 εκ έναντι 1,96 της αντιστοίχου περσινής περιόδου . Η
Διοίκηση εκτιμά ότι ο εμπορικός κλάδος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται
διότι εκτός της πολύ ικανοποιητικής πορείας των καταστημάτων
Mothercare , μέχρι τέλους του έτους θα προστεθούν 2 καταστήματα
Mothercare και 4 καταστήματα colours & beauty της καινούργιας αλυσίδας
αξεσουάρ και καλλυντικών που η εταιρεία φέρνει στην Ελλάδα.
Ο κατασκευαστικός κλάδος του ομίλου είχε πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του
2006 10,6 εκ έναντι 13,09εκ το εξάμηνο του 2005 ( μείωση 19,02% ) και
κέρδη 1,6 εκ και 212 χιλ ( αύξηση 655,6% ) . Η εταιρεία εκτιμά ότι η
υστέρηση του τζίρου οφείλεται σε καθυστερήσεις εκτέλεσης των έργων από
πλευράς εργοδοτών και σύντομα η εικόνα θα βελτιωθεί.